MieYayayaya story


Bersatukan lah Mereka Kembali Seperti Dulu :'(
Wednesday 12 October 2011 | 05:37 | 0 Words
Myra back dengan secara sedih :'( why ? Yes , myra sedih coz kawan yg myra syg , dia dalam keadaan sedih , walaupon dia myra bukan ape2 dgn dia , tpi myra rasa macam myra boleh kuatkan semangat dia :)) 

Myra nak critw pasal dia n BF dia :) Diaorg gaduh , n last-2 bf dia mntak clash ! Kejam nye !

IMAN SOFIYYA BT. MOHD FIRDAUS 

Ini lah kawan baik myra yg myra syg sgt2 ketat2 . Lau myra sedih , dia yg happy kan .. Dia adalah segalanya buat myra ! But , saat nih . Dia seddih coz ditinggalkan oleh bf dia ! Dia begitu sygkan boy dia sampai lepaskan boy dia kerana terpaksa , (LEPASKANMUKERANATERPAKSA)

MOHD AFIQ DENISH B. MHD HAZLI

Boy nih lah yg buat fren myra sedih , Jahanam punye lelaki ! Sanggup dia game kan kawan aku ! #saba 
but , perlu ke kau buat macam tuh ? Iman sayang gila babi kat kau ! Dulu kau jugak yg ckp jgn tinggalkan bf kita tnpa sbb ! Tapi kau ? Kau tinggalkan iman tanpa sbb ! Salah iman ? Sebab apa ? 
Please , aku merayu sgt2 ! Jangan kau tinggal kawan aku ! Aku syg dia , aku syg kau ! Jangan lah clash dgn dia ! kau adalah segalanya buat iman ....

IMAN <3 AFIQ

Yeah , gambar nih mesti iman n afiq happy kan ! Iman balik dari rumah dan crite sgale nye dkt aku , Betapa happy nya dia !  but now ? mata bengkak , afiq , kau xkesian ke tgk iman hah ? menangis je . Tuh sumer dia buat sbb kau ! sbb dia terlanjur cintakan kau ! wey ! Kau sedar x ? IMAN SYANG KAU ! Please , stop buat dia sedih ! stop buat dia menangis !

Iman , aku syg kau ! Kau jgn buat bukan2 , Aku tahu kau syg dia gila babi , Aku macam kau , Aku dlu playgirl , But , Kehadiran dia membuat aku jadi malas nak buat prangai PLAYGIRL ! Dan dia ajar aku arti kesetiaan . Dan aku bermula disitu ! Kau crite cm tuh kat aku ! Kita sama syg , kau lepaskan dia sbb terpaksa . N aku lepaskan ex aku sbb terpaksa :) I know kau sedih sgt2 kan , tpi , Aku xleh nak buat pe2 , Pleas eh iman , Jangan buat perkara yg bodoh . Jangan ambik pil . Jngan buat pekara yg merosakan diri kau ! Ingt allah :) AKU SAYANG KAU . AKU JANJI AKAN JAGA DIA DEMI KAU ! I PROMISE :)

-Past- | -New-