MieYayayaya story


Result UPSR Dah Nak Dekat :')
Monday 31 October 2011 | 08:59 | 0 Words
 
 
Hai guy . Sehat x ? hope sumer sehat kay . Terutama for budak2 darjah 6 . Kan dah nak menanti hari tok ambik result exam UPSR . So , datanglah . Takut2 cikgu nak kasi ape2 borang ke . HA , kalau xrugi tau !
My Parents says , if aku dapat 5A . Parents aku cakap ikut aku nak sekolah dekat mana2 pon . If aku boleh aku nak sangat2 sekolah DATO AHMAD MAHER dekat Kota Bharu . Memang tu sekolah impian aku . Memanglah dulu aku nak sekolah sukan . Tapi dah parents xkasi so , xleh bantah lha .. Nih demi keluarga kita jugak kan . AHMAD MAHER pon ada sukan jugak ^_^
Sijil sukan pon dah bertambun . lagi2 sijil futsal . Berbalik kepada tajuk . Nak tanya boleh ? Cam ne rasa korang time nak ambik result exam ? Mesti gementarkan ? tambah2 lagi exam tahun nih memang susah giler barbie .. Tapi , kalau orang lain tanya . Cam ner exam okay ? Aku just cakap , okay , senang giler babi /\ tpi , dalam hati kata xpon -.- Begitu sengeknye . haha , okay lha . Time to tido dah . katil dah panggil aku <3
k nitex all , love u :*

-Past- | -New-