MieYayayaya story


S.E.K.A.L.I_L.A.G.I
Friday 7 October 2011 | 02:39 | 1 Words
Yeah , Sekali lagi saya cemburu dengan MOHD FARIS NAZRAN kerana berwall 2 wall dgn mak we nye yang ter sayang :'( Jap , kenapa harus saya cemburu ? Sengek -.- Eh , tpi kan . Bila je aku on fb , jari ku memicik nama faris nazran dulu . Sbb , nak check fb dia . Hmm . Xthu lah kenapa ?! Mybe aku sayang dia lagi kot  . #memang pon ^^  But , knape MAMA saya marah apabila saya menyebut nama MOHD FARIS NAZRAN ? MAMA , saya tahu . mama marah dekat dia . tapi ma , jangan mama benci dengan dia , adik yang kene play dengan dia , xbenci dia pon, adik hanya tunggu je dia hantar respon . Tapi bila kakak cakap dia kaple dgn budak tu , adq rasa hilang smngat . Dah putus asa . Adeq terkunci mulut , xthu nak ckp ape . Tuhan je yang tahu macam mana hati adeq masa tu . Mungkin , adeq hanya mmainan dia kot . Mama jangan risau tentang kesihatan adeq ya :) Adeq pandai jaga diri adeq . Kalau adik mati sekali pon dia dah xrisau macam dulu . Sbb dia dah ade orang dalam hati dia . Mama , mane papa ? papa mane ? Selalu nye lau adik ade prob besa cam nih dia datang . Tapi dia mana ? Dia xbalik rumah ? Adedq sunyi , xde orang nak teman kan adeq . Dulu papa slalu  bawak adeq pegi TAMAN , mkn aiskrim , adik jatuh papa  cepat2 pegi angkt adik bawak masuk dalam kete . Tapi ? mana papa ? ADIK NAK PAPA ! PAPA bile nak balik rumah ? Saya tunggu papa ! SEMUA ORANG , Saya kehilangan FARIS amat berat tok syaa lupakan . Dan saya lepaskan dia hanya terpaksa :'( okay , bye love you sodamn :*

-Past- | -New-