MieYayayaya story


Xsalah Pon Kan Tidur Lewat Malam :P
Friday 28 October 2011 | 12:08 | 0 Words
Jawab tau . Jangan xjawab nanti doa XD
Nitez all . Mesti korang sekarang dah tido kan ? HAHA . 
Kenapa ntah ma;am nih terasa nak berjaga . Tak taulah kenapa . Tuh lah . Xdik dah tido jap . Terjaga dari mimpi . wuhuu :P mimpi indah beb . HAHA . 
Sebeno beno je . Aku ada hajat . Hajat nya . Nak meminang ank Pak  Yusof Jalan Baruh tuh , Eh , tuh jalan umah aku . HAHA ! mengarut lah . Xde lah . aku berjaga nih coz aku nak download photoshop . :) kite baru nak download photoshop . Sbb kita guna laptop baru . PAPA belikan tok kita . PAPA kita baik . PAPA awak ? Alahai , penyakit budak dah datang . HAHA ! Bio ler , sekali sekaler nak rasa jadi cam zaman budak2 balik kan . HAAHAA ! Sekarang dah pukol 3pg . Lambat nye hai download nih . Lepas download kene install pulak . Kan ? HAHA . Kita pon pandai tau :P 
Lambat gila nak tunggu . Sementara tuh , aku edit luh Blogger Kesayangan aku nih Encik Riben Love Pink aku nih :) sayang kau blog :P haha . gila -.-
Korang ada denga ? Lagu dah bertukar kan ? HAHA ! Dulu lagi You and I . Now , Mungkin Nanti By Peterpan . Ntah nape tetiba aku terpikir lagu nih . Sbb ape ? Sbb kat sekolah aku . Time bile ek ? Xingt da . Aku nyanyi lagu ni . So , sbb tuh lah teringin nak letak lagu tuh dalam blog XD 
Tapi , Best jugak an ? Bagi aku bestlah . Kalau bagi korang aku xtau :)
 Lambat siot nak tunggu download nih . Sempat lagi aku pegi bilik kakak aku ambik IPAD dia :P HAHA ! Dia kedekut ! Upps , sory TERlepas :P HAHA ! Aku just main game je lam IPAD dia . Bukannya main pe2 pon . Xbest ON9 FB guna IPAD :)
Berapa lama lagi nih kene tunggu ? Mata ngantok da nih . BTW , esok hari SABTU . So , boleyh bangun lewat . Tpi , xleh lah lewat sangat . Kita orang pompuan . Kene ade sifat malu sikit . Apa daa , Anak dara bangun lewat . Nak asar baru bangun . Xboleh wat bini orang nih -.- 
Aku ? Kekadang bangun lewatlah jugak . Kira2 kol 10 gtuh . Yg tuh paling lewat . Xlebih dari tuh XD Yang tuh pon kene bebel teruk ngn mak . Alah biasa lah . Hari minggu still kene kemas rumah . Kemas bilik . Tapi aku ? Harapkan bibik je lha . Kita dera bibik . Kejam kan kita ? HAHA !
Eh , something perubahan satu lagi yang aku buat tadik . Korang tgk ABOUT ME aku ? Lain kan ? harituh xde . Ntah asal tetiba nak buat about me , 
Okay guys . Aku stop kat sini :)
Nitez suma :*

-Past- | -New-