MieYayayaya story


Rindu Rindu BETTER THAN Rindu :'(
Tuesday 22 November 2011 | 02:26 | 0 Words

Hello girl boy . 
sehat ? dah lama aku xupdate blog .. muah sikit :*
Keyboard dah rindu nak update blog nih , haha ..

Okay , hari ni aku nak cerita pasal RESULT UPSR ..
Memang lah result aku tuh xsedap sgt . tpi , dah kira ok lah . boleh 1A 4B je . Aku bukan orang pandai macam korang . Bodoh je :')

So , dah xde harapan dah nak sekolah dekat SMK DATO AHMAD MAHER . Kesiian kan ? harhar ..
BTW , ape ceer korang ? dapat brape ?
mesti 5A kan ? haha . terbaek wok .
hari dapat result memang sedih wo .. hari tuh jugak lah aku berpisah ngan kawan2 aku .. tambah pulak sorang dari kawan aku dia kene pindah . so velyvely sad woo ..

Okay , dah abaikan pasal tajuk tuh 
Skunk aku nak cerita pasal FUTSAL . Kenal x futsal tuh mende pe ?
Alah futsal ni dia macam football jugak , tpi , padang dia je lain , futsal kecik je padang dia , tpai football besa kan ? eh chop , aper cer MALAYSIA vs INDONISIAL ?
Menang woo , gila beb .. satu rumah sorak wo , sampai adik aku yg kecik tgh tido pon terbangun , haha , okok back to the topik ..
Ok , ni memang lucu , ada budak seko ni , mamat lah senang nk ckp , 
dia main macam CIBAI oww . Natang per main sepak kaki , kaki aku bukan bola , sakit siot kaki aku , lepas dia sepak tuh , dia boleh bla , apa punye mamat gila ka ?
dan aku , bangun dan terus g kat dia , kan dah kene cekik , haha , aku cekik dia . Jahat x ? ini lah adab permainan yang xbaguih . haha , apo kono jang ? main bola main lekklok ah , kaki aku bukan bola , yang kau pegi sepak kaki ak tuh pasal ? dah bute ke jang ? dah xboleh nk bezakan dah mana bola mana kaki ? bodoh siot kau -.-

haha , okay .. skunk dah xboleh nk main futsal sbb slalu hujan , mybe nak banjir kut ? apa kono MYBE pulak, dah memang banjir derr .. BERR dah xboleh  main futsal . Boring berr -.-
Muka xboleh blah , rase nak marah je , xboleh main futsal , haha

Okayokay , sampai kat sini je la aku update , tangan deng doh longoh neh , kang xpasai tercangbut kang , haha , ape mende ntah merepek ni . okay , see u next time , k boing :)

-Past- | -New-