MieYayayaya story


Saya Tak Nak Pindah :'(
Saturday 26 November 2011 | 09:04 | 0 Words

 Holo !
Selamat Malam syg .
Tgh buat ape tuh ? Mesti FACEBOOK kan ? haha , i know that ;)

Okay .. hari ni , aku nak entry pasal PINDAH TEMPAT :(
Xnak pindah woo :(
Xnak tinggal kawan2 especialy MYUMTILIAN n MAFIA . 
Xnak woo , jangan paksa aku wo , aku xnak pindah woo , lagi pun aku dah selesa dengan tempat duduk aku ni . kenapa mesti pindah ? yeah , aku tahu ni kehendak parents aku jugak , nih demi perkejaan parents aku jugak , tpi , jangan paksa aku pindah , aku buleh stay kat umah nenek aku kan ? kat HOSTEL sekolah aku , please ma pa , angah xnak pergi sana ..

Sory , ak tahu ni agak memaksa kan .. aku tahu kawan aku semua xrela aku tinggalkan korang . tpi , keputusan parents aku dah muktamad .. so , dah xboleh buat ape ape lagi . Just lihat kawan2 aku sedih je lah :(

Sory kawan , aku akan ingt korang . sory if aku ada buat salah kat korang , ini bukan maksud aku nak tinggalkan korang , tpi , ni memang terpaksa ..

maakan aku yeah kawan .. aku xdapat sehidup semati dengan kau .. aku janji aku akan ingat korang sampai mati .. insyallah , aku try tuk pujuk parents aku .. 

okay setakat ni je ah .. k boingg ;)


Okay , this video for you all .. Harap happy with the video ;)

-Past- | -New-