MieYayayaya story


Tolong Faham :')
Saturday 26 November 2011 | 11:08 | 0 Words

Holo2 ..
Tengah buat ape semua ni ??
Mesty FACEBOOK kan ?
haha .. okayokay .. saat ni , aku nak entry paasal fahamkan perasaan aku . Yeah , memang akubudak . Wey , budak pun ada perasaan macam kau . Lantak kau lah beb kau nak buat cerita apa pun . 
TAPI please ! tolong paham PERASAAN budak macam AKU ni . Faham sikit . Kau tua dari aku .. aku hormat kau la weh . tapi please lah tolong lah .. Faham sikit perasaan budakk macam AKU ni ..
Kau cuba lah jangan lukakan hati budak macam aku ni . Setiap hari kau lukakan hati aku . Baik kau belar lah . dari kau slalu buat hati aku sakit . Aku pun xpaham ngan kau . Apa yang kau nak dari aku eh ? Kau tua dari aku aku hormat kau . Buat cerita ape2 pon x .. 
Macam tuh ke kau hargai perasaan budak ? kau selalu mengutuk alik blakang .. kau kalau aku buat cerita pe2 kau marah aku an ? kau cakap aku xberhati perut an ? habis kau ? PERFECT lah sgt ? kau rasa kau dah baguiih sangat ? PERfuck la wey ! kan dah mencarut !

Sebab tuh aku cakap , kalau nak kene kan orang .. agak2 lah ! stakat budak macam aku memang lah boleh . kau jaje bende2 yang mengarut . boleh lah .. baik kau belar lah . bbbeelar n GO TO HELL !

Kbye #bukan maksud aku nak marah2 ni . dahkan xde tempat nak mengadu , so , aku post kat dalam ni je la .. sory lah kalau akumencarut sgt .. Bukan maksud aku nak mencarut .. k bye . Assalamualaikum :) 

-Past- | -New-