MieYayayaya story


Ya Allah . Aku tak kuat :'(
Tuesday 29 November 2011 | 20:37 | 0 Words

Ya Allah . Aku tak kuat tuk hadapi semua ni . Dalam satu hari aku kehilangan semuanya :'( Ya Allah . Aku rela engkau ambil nyawa ku . Aku tahu aku bukan hamba mu yang baik . Aku tahu aku hidup depenuhi oleh DOSADOSA :(  Ya Allah . Jikalau aku hidup hanya menyusahkan orang , Ambilah nyawa ku ini . Aku xkuat degan semua ni . Ya Allah . Andai ajal maut ku telah tiba . Kau ambillah nyawa ku . Aku tahu aku banyak dosa. Aku hanya insan yang lemah dan banyak dosa . Perlu kah ak dihina ?? Perlu kah aku dicaci ? perlukah aku dimaki ? Ya Allah , Kau hilangkan lah rasa kerisauwan dan rasa tidak tenang pada diriku ni . Ya Allah . Setiap hari aku meraung kesakitan . Kenapa engkau berikan penyakit ini dkt ak ? Adakah aku hidup hanya untuk kesakitan yg amat ? Ya Allah . Hilangkan lah rasa sakit ni . Ya Allah . Perlukah setiap hari aku meraung kesakitan ? Ya memang aku selalu xmakan . Tapi , aku ada sbb kenapa aku xmakan . Aku sakit ya allah . Bukan aku nak seksa perut aku , dan aku tahu aku ada gagstrik yang kuat . tapi itu hanya biase buat aku . ya allah .. kau ampunilah dosa-2 ku dan kedua ibu bapa ku . Ya Allah . Kau bahagiakan lah keluarga ku . Jangan lah engkau membuat keluarga ku berpecah belah . Ya Allah . Tolonglah hamba mu ini . Aminn . :'(

-Past- | -New-