MieYayayaya story


Bergaduh xperlu nak babitkan mak bapak kan ?
Tuesday 13 December 2011 | 10:57 | 0 Words
HYE !
So . Malam ni nak cerita pasal ada seorang mamat ni dia cakap aku mengumpat pasal dia ? :O what ?! mengumpat ? Terharu nye rase . Xsampai hati nak mengumpat pasal you tau . I ade banyak kerje lain daripade nak mengumpat pasal you :P Suka hati kau lah mamat nak fitnah mendee2 pon . Dah pasal pulak kau pergi cakap kat mak aku ? Dah xde tempat nak mengadu ke ? Eh , siot lah weh . Kalau kau xcakap kat mak aku pon xpe wey . Mak aku dah tahu semua nye . Denga fitnah kau . Mak aku dah xpercaya dengan penjelasan aku :') Tapi , kau ade cakap yang aku pun pernah buat fitnah pasal kau :O ayoyo , xtahu pulak aku .  Eyh , memang jelas2 kau tuh playboy kan ? Dah beribu perempuan jadi mangsa kau . Especialy , aku and kawan2 aku . Aku dah kene dengan kau . So , kawan2 aku pun dah kena jugak . Dah ramai dah tahu yang kau PLAYBOY ! Xperlu nak disembunyi lagi lah wey . Agy dah tau yang kau PLAYBOY . Aku tahu sbb aku pernah kaple dengan kau . Kalau x , aku dah xcakap kau PLAYBOY !  

Lastly aku cakap . Aku memang ade mengumpat pasal kau. Tapi , aku just ala kadar je . Aku just bagi semangat and support kawan aku sebab kau GAME dia . Then , kau cakap aku mengumpat ? One less only girl #saje je :D
So , aku harap kau sedar yang kau dah salah nilai orang . Kau nilai aku dendgan buruk , Kan ? i know it :)

Then , kawan makan kawan ?! :O Wth ? Kawan makan kawan ? dah xcukup nasi ke ? Xde makan ke bang kat rumah ? :O kesian :'( lap air mate sikit :'( Hikhok :P . Aku memang kecewa ngan kau girl . Sanggup kau buat cerita semata2 kebahagiaan kau . Jahat sangat ke aku ni sampai nak buat cerita bagai -.- Kau , bila kau susah . Aku tolong kau . Kau , bila kau sedih , aku try to sedaya upaya hiburkan kau . Tapi , berhasil jugak . Kau , ape2 kau susah . Kau cari aku and aku tolong kau dengan HATI AKU YANG JUJUR NI :') Tapi , ini balasan kau :') Thanks A Lotsss Friend :D  

Everthings dah kau buat kat aku boy . Thanks lah wey . Cukup lah kau khianati GIRL . Kesian GIRL-2 yang kene game dekat kau . Prihatin lah sikit . Aku cakap ni sebab aku xnak kau merana dengan perbuatan kau . Aku just cakap je kalau kau xnak dengar sokay lah baby :* Tapi , aku harap sangat jangan ikutkan perasaan sangat . I know . Bila lelaki jumpe girl cantik . Mesti dia ketepikan girl yang dia tengah couple lah . Dia usha pompuan tuh . Sampai dia berhasil . Dia akan tinggalkan orang yang tengah couple tuh then couple dengan perempuan yang dia nak tuh . So , bagi aku lah kan . Kaple memang ah tak best sangat . Bertahun2 kita kaple pon , xkan bersatu punye . Banyak halangan . Mybe , bila kita besar . Kita dah jumpa jodoh kita :') So , aku just nak sampaikan girl boy yang PLAYER tuh . Jangan lah jadi PLAYER . Sbb , korang akan tanggung dosa :'/  . If korang xnak tanggung dosa . Jangan lah korang jadi PLAYER . Dulu memang aku PLAYGIRL . Tapi , aku dah berubah saat EX aku ajar aku arti sebenar nye cinta . So , aku harap tiada umat islam yang jadi PLAYER :')

So , setakat ni je kut . Nak layan SKYPE with my BABY BOO :P . So , boiboi :D Iloveyou muah muah :*

-Past- | -New-