MieYayayaya story


Bila Awak Berubah . Saya rasa hilang kasih sayang dari awak :(
Wednesday 7 December 2011 | 02:10 | 0 Words
Hollloooo ! Harini aku nak cerita pasal . Hubungan aku and dia . Yeah , Aku merajuk dengan dia sbb Ada La :P So , lepas dio off FB dia . Aku pun terus on FB dia sbb aku nak check msg FB dia . Tapi bila aku baca dia chat dengan salah sorang kawan dia . Okay , memang aku sakit hati betol dengan sikap dia sekarang :'( Nak tengok ape yang diorang chat ? Oke jup :'D

U.P.L.O.A.D.I.N.G


Okey . First aku nak translate kan balik . Dari atas kay :'D
'Kau xmsg dengan mira ke '
'malas nak layan aku'
'kenapa?'
'malas'
Oke . Cuba bayangkan kalau BF korang buat macam tuh . Sakit hati tak ? Still kan ? Hmm . Aku sakit hati bila dia buat macam tuh . Yer , memang aku merajuk ngan dia tapi xleh ke pujuk ? Ni tak dia suh aku kuatkan merajuk aku lagi . Ya Allah dia betl2 berubah :'(




 Aku translate kay :D
'adala.kau ajak geng kau'
'ntah , binatang mieyra cakap dia nk join jugak . tapi xtahu betul ke x'
See , NATEY MIEYRA ? dia panggil aku binatang :') Ya Allah . kenape dgn dia ? Aku just mainan dia je ke ? 

Andai dia hanya mengangap aku ni just perempuan mainan dia . Aku rela putus dengan dia . Aku just nak tahu yang dia sayangkan aku ke tak . Tapi , ape yang dia buat kat ak ? dia panggil aku binatang . Aku xsangka yang dia panggil aku macam tuh . Aku rasa macam dia dah berubah :'( Ya Allah . Aku xboleh nak tanggung semua ni :'(
Ya Allah . Andai dia bukan milikku . Aku relakan dia pergi dari hidupku dan tinggalkan aku sendrian . Sumpah aku sakit hati gila dengan dia :'( Aku merajuk . Ada dia pujuk ? Suruh teruskan merajuk ada lah >,< Aku benci dengan hidup aku sekarang . Aku dah buat kawan aku menahan rasa malu . Aku dah buat kawan aku marah dekat aku . Ya Allah . aku lah punca segala nya . Ya Allah aku xkuat :'(

-Past- | -New-