MieYayayaya story


Hadir Dan Temani Aku :'(
Wednesday 7 December 2011 | 13:01 | 0 Words
Holo is Hye !
Malam ni aku nak cerita pasal dugaan yang menimpa aku sekarang . Serius , sekarang aku rasa sedih sangat-2 . And aku rasa aku diketepikan . Aku pun tak tahu asal tetiba je hidup aku berubah . Kalau satu je problem yang datang bila dahh nak selesai . Semakin bertambah masalah aku :'( Ya Allah aku tak kuat nak tanggung semua ni . Aku rela mati dari tanggung semua ni 
First . Sbb boy aku . Aku memang kecewa dengan dia . Memang dah xboleh belah . Sakit sangat hati aku dengan perangai dia sekarang . Now , he change . Dia xmacam dulu . Dulu if aku merajuk , Dia pujuk sekarang dah tak . Ya Allah , kenapa lah jadi macam ni . Aku pernah cakap andai dia bukan jodoh aku . Aku relakan dia pergi dari hidupku :'| Tapi kenapa ?? Tapi kenapa dia sakitkan hati aku ? Kenapa dia buat aku rasa dihina ? Perlu ke dia panggil aku macam tu . Perlu ke ? Andai aku hanya mainan dia . Aku rela putus dengan dia demi kebahagiaan dia :') walaupun sukar untuk aku terima . Sekarang kau dah xmacam dulu dah wey . Kau selalu je mengelak bila aku nak text ngan kau . Kau dah xpujuk aku bila aku merajuk . Kau dah xnak layan aku macam dulu . Dulu , kalau aku gurau2 . Kau sokay je . Tapi sekarang , Aku joke je kau dah marah aku :') Sokay wey . Aku terima :'] Dalam otak aku selalu berfikir . Dapatkah selamanya kita bersama ? Menyatukan perasaan kita ? So , hmm ambik lah ayat ni untuk kau . ILOVEYOU  :)
Aku ingin engkau selalu 
Hadir dan temani aku
Di setiap langkah yang meyakini ku
Kau tercipta untuk ku :')

Second , Kelmarin parents aku gaduh . So , aku sedih tengok dia orang gaduh . Dah lah mama gaduh tuh . Kita orang xbenci pun mama . Papa satu hal . Dh memang kerja seorang ibu mendidik anak dengan betul yang papa nak marah mama membebel setiap hari kenapa ? Papa , marah bukan tanda kebencian tapi malah tanda sayang :'( Please papa , sy nak keluarga kita macam dulu . 

Third . My bestie bergaduh sbb berebut lelaki . So , aku sebagai kawan nak tlong selesaikan semua ni . Aku sedih jugak tengok hidup kawan aku terseksa . So , aku tolong dia . Aku rela tengok kawan2 aku bahagia dari tengok hidup aku terseksa . It's okay . :')

Okay setakat ni je aku entry , K boing iloveyoumorethenyouloveme :')

-Past- | -New-