MieYayayaya story


Hang Out Yang Xseberape Best -.-
Thursday 22 December 2011 | 07:41 | 0 Words
Assalamualaikum . 
Tonight aku nak cerita pasal hang out dekat mall xd . Memang best , Tapi just sikit je :'| Hm , aku xdapat jumpa pakwe aku . Aku kecewa sgt2 :'( Sedih pun ada . Aku xde jodoh nak jumpa dia . Hmm , rindu dia lah wey ~!  Lepas aku balik dari mall . Aku naik kete pastu air mata aku menitis . Aku dah xboleh nak tahan rasa sedih + sakit hati + kecewa aku ni :') Dah xtau nak buat macam mane , memang sedih gila :'(
So , lepas sampaii rumah . Aku tido and bangun tuh . Aku menangis . Xtahu kenapa . Aku menangis sekuat hati aku . Hmm , hari ni bagi aku hari paling aku sedih . Xtau kenapa . Aku sedih sangat aku hari ni . Walaupon aku hangout dengan kawan aku . Tapi , hati aku still sedih . Sedih sbb xboleh jumpa pakwe >,< Sakit aty ada jugak :'( Aku dengki la tengok sis aku date dgn pakwe dia . Aku ?? Just tgk je dia tgh date . Meluat i -.-
Bila pulak aku boleh out eh ?? Tahun depan ? lambat gila . Omg , nak jumpa dia :'( So , stakat ni je aku update . Aku nak upload gamba yang xdi :P 

















-Past- | -New-