MieYayayaya story


Hmm :'(
Friday 30 December 2011 | 22:17 | 0 Words


Assalamualaikum !
Today , aku nak cerita pasal about hubungan aku dengan dia . Yeah , dalam FACEBOOK aku dah xbuat relationship sbb ada benda yang xkene . So , aku terpaksa buat SINGLE . Sebenarnya aku xnak .. Tapi , memang dah TERRpaksa . So , aku kene ubah lah relationship tuh .
Then , lepas aku ubah relationship tuh . Tetiba ada sorang minah ni tetiba pegi POST bende yang boleh buat aku sakit hati dekat FACEBOOK boyfie aku . Ya Allah , bila aku baca tuh kan . Hati aku ni rasa macam kene tikam . Memang dah xboleh belar aku masa tuh .. Air mata aku dah xboleh tahan .

 Okey , jelaskan . Faham kan ?? Sory , tu bahasa Kelantan :’) Okay . Korang baca kan minah tuh panggil boy aku BIE ==’ And , last tuh dia cakap I LOVE YOU SO DAMN ! Argh , aku dah xboleh belah la weh .. Aku memang sakit hati gila . Aku masih sayangkan boy aku lah betina sial ! Aku sayang dia lagi . Jangan lah rapas dia dri aku , Aku masih sygkan MUHD FARIS ! Tolong jangan ambik dia dari aku . Aku masih perlukan dia lagi .
Pleaselah weyy . Jangan lah ambik dia dari aku . Aku masih sygkan dia lagi . Tolong jangan ambik dia dari aku .. Dia milik aku . Dia hak aku ! Please lah weyy . Jangan ah ambik dia . Dia untuk aku . Bukan untuk kau ! Aku dah lama kaple dengan dia . Berjuta lagi lah weyy jantan lain dekat luar . Asal boy aku jugak kau rembat . Fuc* lah wey ! Sbb kau aku titiskan air mata aku malam ni . Aku bazirkan air mata aku malam ni ! 

Please and please ! Jangan amik dia dari aku . Dia hak aku . Kau jangan amik dia dari aku . Bodoh kau betina . Dia hak aku . Aku xnak gaduh dengan kau sbb laki ! Kau tahu , betapa sakitnya hati aku bila kau kaple dengan boy aku ! Kau memang sial lah wey !
Okay , for my boy . Kalau betol lah pempuan tuh memang kau yang punya . Aku lepaskan kau sbb dia dan aku terpaksa putus dengan kau . Memang berat bagi aku . Aku dah xboleh nak buat apa2 . Aku sayangkan kau . Tapi , kau dah buat hati aku memang dah hancur . Hanya allah je yang tahu macam mana perasaan aku lepas aku baca post pempuan tuh . 

Ya allah , memang berat bagi aku untuk tanggung semua ni . mybe , aku bukan milik dia kut . tapi , aku perlukan dia . Dan aku xnk b’pisah dgn dia . berat bagi aku :’| Please lah wey . Jangan amik dia dari aku . Dia untuk aku . Aku just nak dia dalam hati aku . Xde orang lain :'|

Okay , aku sambung yang smalam . Yeah , aku skunk baru lepas balik dari hospital . Aku demam panas . So , aku dah balik dah :P Aku just tunggu dia hantar relationship dekat aku . Aku akan maafkan dia sekiranya dia jujur dengan aku . So , sampai dekat sini je aku entry . K bye :')



-Past- | -New-