MieYayayaya story


Ikatan yang dibina oleh TEMAN SETIA :')
Wednesday 14 December 2011 | 21:38 | 0 Words
Hye !
So , how today ? Sehat x ? Okay yang xsihat tuh akan ubat kay xD Harii ni aku nak story pasal Ikatan yang dibina oleh TEMAN SETIA . Oke ! So , apa makna teman setia ? Okay , teman setia adalah teman yang sangat jujur nak berkawan dengan kita and dia tidak akan memilih untuk berkawan . Contoh nye , minah ni anak orang kaye , so . Xnak kawan ngan anak orang miskin . Xboleh ah macam tuh . Mybe sekarang dia miskin , Next time dia kaya ke . Itupun kalau dia rajin berusaha :') Okay dah , back to the topic . So , hari ni tetiba aku teringatkan kawan2 aku dekat skolah rendah :') Tahun depan aku dah naik tingkatan satu . So , aku rindu dengan kawan2 aku . Tambah2 lagi aku kene pindah . Aku just tumpang je skolah dekat kelantan dulu . So , Ari ni aku menangis sbb kawan-2 aku yang aku sayang selamani , yang selalu hiburkan aku , yang saling bantu membantu . Memang banyak kenangan terindah . Kau ada di kala ku suka , di kala ku duka . Setiap tangisan dan juga ketawa . Kau ada dikala ku perlu .  Setia menemaniku . Pegang erat tangan ku bila aku jatuh . Kau lah yang disitu . Yang slalu menemani ku . Kau lah yang satu menjadi sahabat ku :') Okay , sedap x lirik lagu tuh ? Yeah , aku denga lagu tuh sampai aku menangis . Aku teringatkan BFF aku . And budak2 sekolah aku masa darjah 6 . Diorang baik sgt2 , Selalu buat study group . And hari tuh aku ingat lagi time hari jadi aku . Korang buat kejutan tok aku . Memang korang ibarat adik beradik aku doh ! :') So , aku memang sedih sbb korang xde di hidup aku . Korang tahukan aku tengah sedih . If aku sedih , korang hiburkan aku kan ? Tapi , mana korang ? Yeah , i know . Ada yang setengah tuh pegi holiday . Ada yang setengah tuh balik kampung . Btw , last kita jumpa masa hari dapat duit seratus tuh kan ? Kita lawan futsal . Lepas tuh hujan pulak . Kita main baling2 tepong . And , sampai last tuh . Kita semua menangis xkira lelaki ke perempuan sbb kita dah xde kat skolah . Aku sampai xleh nak cakap pe2 . Sebak gila aku time tuh . Aku xsanggup nak tinggal kawan2 aku . Lagi2 , guru besar skolah aku yang baik sgt2 dengan geng2 aku :') So , sampai kat sini je la . And one more to my friend . Sape yang bace ni . Ingat pesan aku kay . Jaga diri baek2 . Jaga kesihatan . Belaja lek lok . Aku sayang korang ! Muah muah muah ! K bye :*




Oke baby , ni semuo geng2 aku .  Okay , aku start belah kanan eyh
Ummi , anis , leen , myra (aku) and tiyana

-Past- | -New-