MieYayayaya story


Kau nak marah ? Marah ah . Aku still syg kau :')
Saturday 24 December 2011 | 10:32 | 0 Words
Assalamualaikum ..
Hey ! Hari ni hari orang kristian sambut raya dia kan kan ? And , harini jugak birthday member aku . So , aku nk wish to my dear friend .. ;) Nur syassyawanis . xdelah . Nur syawanis je . Happy bufday babby :'D Sory , esok aku wat party tuk kau kay ;) . Oke , back to the topic .. Kau nak tahu ape story aku hari ni? Cam ni .. Xdi ali nampak tayar pancit lepas tu dia bawak ke hospital lepas tuh doktor pon marah dia .. Hehe , bukan cerita sebenar .. Oke macam ni cerita dia . #start berjiwang :'P

Macam ni cerita dia .. Xdi , bf aku marah aku sbb aku cakap dia dah xnak layan aku . So , dia marah lah aku . And , aku just merajuk skjap je dgn dia . Alah , sekejap je .. Then , sampai sekarang dia marah aku .. So , aku xtau nak buat apa sampaikan mata aku bengkak and merah . Merah macam pakai make-up . 

Aku harap lah boy aku tuh xmarah sampai dia mintak CLASH :') Oke , lantak dia ah nak marah aku ke .. Nak bunuh aku ke .. Nak benci aku ke .. Tapi , aku still syg dia . Nak tahu , aku slalu dengki bila dia chat dgn kawan perempuan dia . Xtahu kenapa . Hey perasaan dengki . Pegi main jauh2 .. Maen dengan ayam ke itik ke arnab ke . Sbb , kau xlayak ade pade diri aku :3 ceh -.-

So , aku nak sgt2 dia berubah macam dulu . Korang dah baca kan post aku yang lain2 . Aku ada cakap dia dah berubah and xmacam dulu lagi .. So , aku harap esok dia dah xmarah aku lagi . Aku boring doh kalau dia xlayan aku :'P .. 

So , sampai kat sini jelah aku entry . Okay .. To olang kristian . Marry chrismat day . And , to my dear friend . Happy birthday . Nanti esok aku dtg umh kau :) And , to my dear friend yang sorang lgi ni .. Aku harap dia boleh tahan ah dengan rasa sedih yang dia alami sekarang . Nak tahu ? Dia ada blog jugak . Dalam blog dia .. korang baca ah :'P Ni blog dia ----> haiapakabahaha.blogspot.com . Btw , dia jenis orang yang terancat akal sikit #kidding . Okay , aku dah malas nk typping . So , k bye ! Iloveyouall ;) 

(Gambar aku sendiri)
I'm so lonely broken angel 
I'm so lonel listen to my heart 
Oke xingt lirik . Bye :'D

-Past- | -New-