MieYayayaya story


Kawan atau sebaliknya ?
Saturday 10 December 2011 | 11:52 | 0 Words
Holo is Hye !
I'm back with my sad face . Btw . I gotta a bear from my bestie :) But my bestie yg kasi bear tuh sekarang dah gaduh dengan aku . So , sekarang aku sedih sbb kehilangan dia walaupun aku baru je kenal dia :'( Aku dah anggap dia macam adik aku sendiri . Tapi apa yang dia anggap aku ? Okay story dia macam ni. Aku dituduh yang aku ada scandel ngan pak we kawan aku tuh . Ya Allah sumpah aku tak kaple pun dengan pak we kawan aku tuh . Buat ape aku nak kaple dengan pak we kawan aku sedanglan aku sendiri dah ade pakwe -.- Btw . Aku orang setia pada yang satu . Sokay lah kan kalau kau anggap aku macam tuh . Kau sendiri cakap kau xnak gaduh dengan aku sebab lelaki . Tapi , kau dah besar2 kan masalah ni . So , aku xleh nak buat ape2 lagi . 
 
Second . :)
Aku dah okay with my boyfie :') But aku masih tertanye2 adakah dia setia dengan aku ? Adakah dia betul2 sayangkan aku ? Ya Allah , aku tertanya bahagiakah dia bersama ku ? Bahagia kah dia setiap detik dia bersamaku ? Adakah aku bahan mainan dia ? Ya Allah yakinkan lah aku . Yakinkanlah aku bahwa dia hanya milik aku . Tiada perempuan lain selain aku :') Aku sayang dia . Fullstop . ! Bye :*

-Past- | -New-