MieYayayaya story


Kyuhyun ILOVEYOU
Monday, 5 December 2011 | 20:54 | 0 Words
Holo Holo Holo Holo !!
hey guys . Tengah buat ape ? dah makan ? Okey , hari ni aku nak post pasal artis korean . Ahaha . Memang aku xminat korean . Tapi aku minat sangat2 kat mamat ni . Dah lah SMART . Cute pulak . Aum :D . Mamat tu nama KYUHYUN ! Yeah . Pujaan hati semua watina di dunia . HAHA ! ye lah kan . Tapi kyuhyun aku yang punya . Dia tackle aku semalam . Semalam dia kol aku . Hampeh . pegi cakap bahasa korean . Pening owh kepala aku di buat nya . Sokay . Demi kyuhyun . Aku rela buat pe2 #poyo lebih je >,< . Oke so , Lagu yang aku paling minat yang kyuhyun nyanyi ! lagu HOPE IS A DREAM THAT NEVER SLEEPS ! lagu tuh sedap ! nak dengar ?? search dalam YOUTUBE :P haha . Oke2 . nanti aku letak link dia dalam post ni . Tapi boleh jugak cari dalam youtube sbb ak pun cari dalam youtube jugak :D
 
So , nah link dia :
                               :
                               :
                               V
http://www.youtube.com/watch?v=ot6zhtCRS_c&feature=related . K bye :D  

-Past- | -New-