MieYayayaya story


Love make me smile this night :')
Tuesday 13 December 2011 | 12:19 | 0 Words
Hye !
Tonight , aku nak cerita about my BF :P . Korang ade ? Btw , aku nak pesan awal2 . Aku bukan nak menunjuk yang aku ada BF sweet . Xde lah sweet sangat . Aku just cakap . So , korang nak mengutuk silakan aku xkisah . Just , story about him :') And , he make me smile tonight . So , wanna to listen the story ? Oke , scroll down |
                  |
                  |
                  V

 Boleh lawan dia buat mulut itik ? Fuh , xlawan aku doh :P Aku memang suka buat mulut itik sebab ? HAHA . Bibir aku BESAR :P Xde lah besar sangat xD So , about LOVE ? . Oke , but this post's title is Love Make Me Smile This Night =D . So , malam ni boy aku text kat aku . Mula2 , dia miskol kat aku ntah2 aku dah tertido . Hello , myra_znd sentiasa tidur lewat kay . Dan , bangun lewat . Sokay lah kan bangun lewat pon . Cuti sekolah bro :P
Okay , about love <3 Yeah , love . Love make me smile . But , someone say love make she/he sad :') Yeah , Aku pon kekadang menangis sbb cinta jugak . Btw , Every Relationship Still Fight xD .  Aku cakap macam tuh sbb aku pun pernah lalui macam korang . If fight yang sgt2 teruk menyebab kan hubungan korang putus . Korang mesti xrela kan nak lepaskan pasangan korang . So , belajarlah arti keSETIAan :) 
So , about LOVE ni memang sukar untuk mencari Orang yang setia , betul2 mencintai kita dan boleh buat yang terbaik untuk kita . Meskin pun dia xboleh buat kita bahagia tapi , dia sedaya upaya untuk membuat kita bahagia , Trust me :)
So , story malam ni dah cukup sampai kat sini kut . Maleh den nok tulis panjang2 . Longoh tangan den dibuat nyo :D . HAHA ! , So , sampaikat sini je la kay . One more . To yang baca post aku ni , Aku nak ucapkan rebuan terima kasih banyak2 :D . So , after baca . Ingat lah ek apa yang aku pesan . So , k Bye :) Love you . Muah muah :* 

Oke stalker , ni pic tok korang . Yeah , seperti dekat ats tuh . Aku ade cakap ak suka buat mulot ITIK . So , Ni gambar aku buat mulot itik . So , byebye <3



-Past- | -New-