MieYayayaya story


Malu bila jumpa pakwe :|
Wednesday 21 December 2011 | 12:58 | 0 Words
Hye and assalamualaikum to stalker2 yang baca post aku :)
Kali ni aku nak cerita pasal aku ni pemalu :3 A'a aku memang pemalu . But , aku pemalu bila jumpa pakwe je lah :P Hehe , ntah ah . Aku memang malu nak face 2 face dengan pakwe aku . Hehe . Macam ex aku dulu . Aku just duk blakang sis aku je . Heee ;)
Tengah hari nanti aku nak jumpa pakwe aku . Ya Allah , aku malu la -.- Aku malu nak jumpa dia . Aku takut dia xboleh accept aku . Ye la , aku budak xstyle . Xpandai memakai . Lepas tu aku ni macam BLUR skit  -.- Macam mane eh nak hilangkan rasa malu ? Kawan2 aku semua cakap suh relaks2 dulu . Then , baru jumpa dia . Masyallah , aku malu lah weh ! Heee ==' Asal aku malu eh jumpa pakwe aku sedangkan kalau aku lawan futsal dengan boy aku xmalu pon :3 Jatuh tertungging pon aku wat xheran . Grr ==' asal eh ? huh -,--'

Okay ! So , aku just nak cakap yang aku nk out esok :D Nak pegi jumpe kawan2 :D Hee :P Haa , first time aku nak pegi jumpa pakwe aku :) Ye lah kan . Daripada xjumpe langsung . Baik jumpa skali je pun xpe kan ? Nih , just texting je . Bosan lah jugak :3 Hee ==' So , korang dah tahu kelemahan aku adalah Malu bila nak jumpa pakwe -.--' relaks2 ! Ahaaaa :'( xboleh nak relaks doh ! Aku bedebar ni :( Huuu -.- aku nak buat macam mane eh ? 
So korang ! Smpai kat sini je aku entry . Malas nak tulis panjang2 . So , bye ;)

 Budak pemalu dengan pakwe :3

-Past- | -New-