MieYayayaya story


:'P
Friday 23 December 2011 | 00:20 | 0 Words
Assalamualaikum ! :’D
Today , aku nak story sikit . Sikit je xnak banyak2 :’P . Oke ! Mood aku sekarang sedih :’( ß sedih kan ? Hee ==’ ada banyak sbb kenape aku sedih :’) First , aku sakit hati dengan pakwe aku , second henpon aku hilang doh -.- third , abang aku marah aku :’) Itu je :’P tak banyak sangat . Tapi , masalah tuh memang xboleh aku selesaikan sendiri .

Oke , aku story about yang first dulu . Yang story ni about pakwe aku :P Oke , kelmarin aku out mall . So , aku nk jumpa dia . Then , aku dah sampai kat mall tuh . Aku tunggu punya tunggu dia xdatang jugak . Then , papa aku ajak balik sbb dah lama duk kat mall tuh . So , aku balik dengan hati yang sakit . Yeah , aku sakit ati dengan dia . Mybe , aku xde jodoh kut nak jumpa dengan dia . Then , lepas papa ajak balik . Aku mintak papa tunggu jap sbb nk pegi toilet . So , jalan2 and sampai toilet . Aku dah xboleh tahan dengan air mata aku . Tertitis lah jugak . Mujur xde orang dekat toilet tu :’) Memang aku sedih gila . So , aku basuh muka aku and betolkan tudung skit :’) aku basuh muka lagi sbb muka aku tengah merah . So , aku basuh lah sbb xnak orang tahu yang aku nangis . Anyway , aku tahu aku budak manja :’P  Then , aku jalan menuju ke kerete papa . So , lepas dah naik kete tuh . Aku termenung . And , tengok mall tuh :’) Umah aku dengan mall tuh jauh :’) So , jarang2 je la aku boleh datang . Aku menangis dalam kereta . Sape yang tahu perasaan aku ? Xde orang yang faham perasaan aku . Aku dah xfaham kenapa hidup aku selalu ditemani oleh air mata ? Ya Allah aku xsanggup :’( Then , dalam perjalanan nak balik . Aku nangis . Semua orang dalam kete dah tidur kecuali driver je xtido . Xkan driver nak tido jugak -.- So , aku xtido langsung . And , sampailah dekat umah aku . So , balik umah tuh . Aku terus masuk bilik . Aku baring and tengok syiliing umah aku . Ntah bile pulak aku boleh out dengan dia . hmm , tahun depan parents aku bz . So , xde sape2 yang boleh antar aku pegi sana :’) Aku sayang kau sangat2 weh . Tolong lah , please la , jangan sakitkan hati aku lagi . Aku dah banyak menangis sbb kau . Aku nak buat kau bahgia tapi kau buat aku cam ni . Kau , aku sayang kau boy !! Now , aku rindu kau sangat2 !

Second , henpon aku hilang kan ? hee ==’ . Aku tengah pikir ni kat mane ntah aku letak . First aku ingat , aku letak dekat poket slua aku . Then , aku check xde . Plik jugak . Aku letak kat mane ntah . Aku ngan henpon bagai aur dengan tebing . ceh -.- . aku xingat weh aku letak kat mane -.- tolong la ya allah . aku nak henpon aku balik :’( aku rindu dia . Aku xtau nak cari dekat mana dah . Satu rumah dah aku cari . Xjumpe2 jugak . Btw , selalu nya if henpon aku hilang cam ni mak aku yang ambik . Tapi , aku xnak tuduh sape2 . Sbb , henpon tuh aku pegang bukan orang lain yang pegang . So , aku harap sape2 yang jumpa henpon aku . Please , tolong bagi balik dekat aku . Dalam henpon tuh banyak bende yang aku simpan . Banyak mesej2 penting dalam tuh . Number2 member lame aku banyak dalam tuh . So , harap allah temukan aku dengan hepon kesayangan aku tuh . Ceh , macam jodoh je ==’ . So , aku harap henpon aku xhilang :’P


Oke , then ke tiga . aku kene marah dengan abang aku . Sbb , aku merajuk xtentu pasal . Hey , aku merajuk sbb kau xnak tollong aku . Kau lebihkan makwe kau dari aku . Kau susah aku tolong kau tapi aku susah kau xtolong aku . yeah , aku tahu kau dah banyak kali tolong aku . Tapi please la weh ! Last aku cakap , aku perlukan kau saat kau sedih . Tapi kau just cakap macam tuh -.- . Haih , betol2 kau dah berubah ! Sayang kau bang J If kau tahu kenapa aku merajuk dengan kau . Kau mesti xmarah aku kan . Kau dah tahu aku xboleh orang marah2 aku . Tapi , kau still jugak nak marah aku . Thanks ah weyy sebab marah aku ! Kau memang abang yang terbaek dalam hidup aku . Kau didik aku dengan cara elok . Tapi , kau dah marah aku dengan teruk . Sory to says . Aku memang sakit hati gila ngan kau . Aku dah xtau nak buat mcm mane lagi . AKu just say Kau Dah Berubah !


Okay , semuanya aku dah jelas kan . And , aku update post ni dengan kawan aku tau . Nak tau kawan aku sape ? Kawan aku air mata :’) dia cantik . Jernih je air dia . Dia turun dari mata kepipi aku . So , aku nak bagitahu korang yang aku memang sedih sekarang . Xde orang tahu macam mana perasaan aku sekarang . Hanya allah sahaja yang tahu cam mane hidup aku sekarang . Aku dah xboleh belar dgn hdup aku skarang . Lebih baek aku mati kan . If aku mati sbb masalah ni . Bodoh jugak kan ? Aku hanya boleh redha dan berserah kepada allah . Andai allah dengar doa-2 aku . Tolong la makbulkan permintaan aku . #aku doa lepas semanyang :’P . Aku dah muak dengan perkataan Menangis , Sedih , sakit hati , and then lain2 lagi lah . Aku harap korang boleh faham dengan perasaan aku ni . For sape yang baca ni . Thanks kay :’) And , Like my page J ! Hmm , xde ape dah aku nak cakap So , stakat ni je entry aku . okay ! Bye iloveyoumorethanyoulovemebaby :’P




-Past- | -New-