MieYayayaya story


Sebulan bersama si dia :')
Monday 5 December 2011 | 09:13 | 0 Words
HOLO HOLO HOLO HOLO !
I'm back ! So , i want to talk about me and my BOYFIE ! I start couple with he 6.11.2011 :) and hari ni 6.12.2011 :) Yaw dah cukup sebulan . Pejam celik pejam celik dah cukup sebulan . So , hari ni aku happy sangat2 sbb allah tidak memisahkan kami . Dan terima kasih kerana membahagiakan kami . Dari awal sampai ke sekarang kami xpernah bergaduh , marah :') Aku harap hubungan aku dengan dia kekal ke akhir hayat . Dan aku hanya berserah kepada allah sahaja . Andai dia lah lelaki yang sempurna bagiku . Kekalkan lah hubungan kami :)
Terima kasih ku ucapkan . Tiada yg lebih b'makna dalam hidup ini m'laenkan d'sayangi olehorang yg kita sayang . Ketahuilah olehmu betapa diri ini menyayangi dan mencintai 
dirimi :') To muhd faris :)
Ya Allah . Seandainya kau jadikan dia untukku . Satukan lah hatinya dan hatiku . Agar kasih ini mekar selamanya .Namun jika dia dijadikan bukan untuku . Kau jauhkan dia dari pandanganku . Kau lupekanlah dia dari ingatan ku agar aku tidak menderita kehilanganya . Seandainya memang dialah jodoh ku . Jangan lah engkau pisahkan hubungan kami . Amin :)
Oke . So , skunk dah pukul 1 lebih . Nak tidur . So , jum tido . Hahaha . Okey2 . So , bye :D ILOVEYOUSODAMN faris !

-Past- | -New-