MieYayayaya story


Tikam belakang ? Kawan makan kawan ?
Tuesday, 13 December 2011 | 22:52 | 0 Words
Hello People ! =D
So , harini aku nak cerita pasal Kawan makan kawan And Tikam Belakang :) Apa makna semua tuh ? Korang tahu kan ? So , aku memang dah masak dengan orang yang berperangan macam aku cakap kat atas tuh . Salah ke kalau berkawan dengan jujur ? Senang je kan ? Xperlu nak tikam belakang lah . Mkan kawan lah ape bagai .  So , bagi kawan2 semua . Jangan ah jadi macam kawan aku sorang dia buat semua ni sbb dia nak kebahagiaan dia datang . So , bagi aku . Aku xperlu kut kawan macam to . Sory to say kwan . Aku dah masak dengan perangai kau . Aku rasa xpatut punn kau buat aku macam tuh . Sebab , aku dah banyak tolong kau . Aku tolong kau dengan HATI AKU YANG IKHLAS ni . Aku xboleh tengok kau sedih . Sebab tuh aku tolong kau . Tapi , apa yang aku dapat dari kau ? Kau tikam belakang aku . Terima kasih segalanya :')

-Past- | -New-