MieYayayaya story


Masuk Hospital Kejap :'D
Friday 13 January 2012 | 20:05 | 0 Words
Assalamualaikum :')
Harini aku sakit tekak . Nak makan pun sakit . Suara pon dah xboleh keluar . Aku takut pekara yang aku xsuka tuh terulang kembali . Macam ni cerita dia . Harituh , my mom bwk ak pegi hospital for check tekak aku . Takut2 ade bnda dalam tekak aku . So , doktor check la . Check punya check . Doktor cakap aku ada makan makanan yang pedas x ? Haha . Aku pun cakap lah . A'ah , ade . Lepastuh doktor tuh cakap . Tekak aku ade menanah sikit sbb ape ntah . Xingat . hewhew . So , aku duduk kat hospital tuh slame 1 hari je . Korang mesti tertanya kan bila pulak aku masuk hospital kan ? hehe :P Seingat aku masa tuh 5.12.2011 . Rasanya lah . Malam tuh aku masuk . Dan keeseokan harinya aku keluar dari hospital tuh . And , balik umah . Dalam pukol 1 macam tuh . Aku tengok JAM dekat IPAD papa . Tengok Jam pukol 1 lebih . Then , aku tengok tarikh . 6.12.2011 ! okay , masa tu . masa tu . masa tu . aku cukup satu bulan dengan Boy aku :P haha . kan ? masa 6.1.2012 tuh aku lupa . aku xingat yang harituh hari annyversary aku -,- hewhew . Pukol 2 mcm tuh baru aku perasaan . Okay2 . Aku dah 2bulan dengan dia :'P . Okay , back to the topic . Haha . okay2 . lepas keluar hospital tuh . Doktor bagi banyak ilewww ubat . Pergh , aku ni spesis yang xsuka makan ubat . Wok ah -.- HAHA . okay2 . sampai kat sini je entry aku  . So , kat bawah ni ada gambar masa doktor nak ambik darah aku :') So , hope korang enjoy dengan post aku kali ni . K Bye . Iloveyou ;) 

Amik guna DSLR tu ;)

-Past- | -New-