MieYayayaya story


Terima Kasih Mama :')
Wednesday 18 January 2012 | 09:17 | 0 Words
Aku nak berterima kasih dekat mak aku sbb dia dah tenangkan aku malam ni . Xd aku cerita masalah aku dekat skolah yang pasal kutuk mengutuk diri aku neh hah . Kan aku penah post yang pasal mengutuk diri aku tuh kan . Yang jongang tuh kan . Tapi , bagi aku . Aku xjongang sebenarnya . Aku just gigi besar tuutt . Haha . Yes , gigi besaww . Ramai kawan aku cakap dekat aku . Aku xjongang . Aku just gigi besa . Never mind :3. Okay . Mak aku cakap macam ni dekat aku xd . 
mak : Kau sebenarnya kena uji dengan allah . Allah just nak tahu yang kau boleh sabar ke x . Allah dah tau kau boleh saba . Selagi kau boleh saba . Kau saba lah mek ya . Nanti , if kau dah xboleh saba . Kau cakap lah macam ni dekat dia "Hinalah aku lagi , Tapi aku sayang kau kerana allah" .
Aku : tapi mak , setiap kali ya jumpa dia . Dia mesti panggil jongang dekat ya . Kalau tepat xde org ni xpe . Ni depan orang ramai . Ya dah sabar dah ni . Dah berape minggu ya sabar dengan dia . Tapi , ya rasa dah xkuat . Memang ya dah malu :'(
 
Mak : ya denga apa ma cakap . Sesungguhnya setiap ujian yang allah bagi bedasarkan atas kemampuan hambanya . Allah sekali-kali tidak menzalimi hambanya . INGAT ! Allah sentiasa melihat kita . Teman kanan dan kiri kita sentiasa setia dgn tgsnya . SESUNGGUHNYA ORG YG SABAR ITU ADLAH ORG YG MENANG :)
 
Okay , i trust you mom . Aku just saaba dengan dugaan ni :') byee .  




-Past- | -New-