MieYayayaya story


Aku sedih bila kawan aku sedih :'(
Sunday 5 February 2012 | 16:36 | 0 Words
Okay , aku ada kawan . 2 orang ni dia selalu sedih . Okay first aku nak cerita about nik nur athirah :') And second my twins iman sofiyya :')

Okay , nik nur athirah . My sister , Dia sedih sekarang sbb kena paksa sekolah dekat MRSM kuala krai . Jauh dari rumah dia . And , aku terpaksa kehilangan dia buat sementara waktu . Kan sekolah MRSM kena duduk asrama . Ya Allah , pertama kali air mata aku jatuh berjurai kerana sahabat sejati :'( Xpernah lagi aku dapat macam tu . Betapa ikhlas nya aku berkawan dengan dia . Sayang , if dah sampai sekolah tu . Miya harap thirah jaga diri baik2 :') Jaga permakanan . Kalau sedih . Cari kawan untuk luahkan perasaan . Jangan simpan dalam hati sbb takut terluka :') Kay syg , hope always smile . iloveyou sangat2 :')

This for my twin . Iman sofiyya :') 
Okay my adik kembar cute and comey lottey2 ni . Akak xnak adik selalu sedih . Akak terseksa tengok adik sedih . Kita kembar . Adik sedih akak pon sedih . Please dik , lupakan dia kalau dia xsayang adik . Biar dia bahagia dengan orang lain . Orang lain pun xsenang tengok adik selalu sedih . Akak nak tengok adik yang dulu . Happy , selalu buat akak senyum . Selalu buat akak tergelak terbahak2 :') Tapi , adik sekarang xmacam dulu :'( Adik selalu sedih . Akak dah cuba bahagiakan adik tapi adik . Hmmm :'( Please dik , akak xnak adik terseksa dengan semua ni . Sabar dik . Akak pon macam adik . Terseksa sebab sekolah . Tapi , akak boleh sabar . Tapi , kenapa adik xboleh sabar ? Sabar kay dik . Akak harap adik boleh sabar macam akak . Adik , akak sayang adik sangat2 :')

-Past- | -New-