MieYayayaya story


Hidup aku amat terseksa :')
Thursday 2 February 2012 | 22:46 | 0 Words
Assalamualaikum x'D
Hari ni aku nak cerita pasal hidup aku . Okay , sekarang hidup aku amat terseksa . Nak makan pun xde selera . Nak senyum pun xboleh . Nak buat kerja pon xlarat . Xtahu lah nak buat mcm mana :(
Aku xlarat sangat nak buat kerja . Xtahu lah kenapa . Muka aku ni nak kata pucat xlah sangat tapi memang aku sakit kepala sangat2 . Rasa macam ada orang tikam je kepala aku . And , kelmarin . Masa aku nak balik sekolah . Time tu hujan . So , terpaksa balik jalan kaki tgh2 hujan . Sbb , mak aku xboleh amik . Aku terus balik . Kalau aku tunggu pon dah lewat . Baik balik je . Beg aku pon xde barang ,. Just ade kotak pensil dgn ______ je x'D Okay , aku balik tgh hujan then aku rasa macam aku lonely je masa tu . Memang sunyi gila -,- ye la . Kan hujan . Lebat pulak tu . Umah jauh dari skolah . Then , aku sedih masa tu sbb ye lah baru lepas gaduh dengan senior . Okay , malas nak cerita xD nanti senior aku tu ckp yang aku ni suka sangat cerita pasal gaduh dengan dia dalam blog . Apa salah nye kan ? Aku just cerita je . And luahkan perasaan bukan nye aku ceritakan semuanya -,- Aku telah difitnah . Yeah , aku kena fitnah . Aku xtahu siapa yang fitnah dekat aku sampai mcam tu sekali . Korang nk tahu fitnah pasal apa ? Fitnah pasal buat cerita . Aku gaduh dengan senior aku semalam sbb fitnah tu lah . Aku xtau siapa yang fitnah semua tu . Tapi , memang aku xbukak mulut nak buat cerita . Please la weyy , aku banyak lagi masalah . Aku xperlu nak buat cerita . Okay , aku dah cakap hari tu . Masa minggu kedua kita gaduh hari tu . Kau marah aku sbb aku bagi tahu dkt cikgu disiplin . Lepas tu kelmarin kau ckp aku just buat cerita je . Bagi cerita dekat cikgu yang bukan kau buat . Hey , aku cerita dkt cikgu benda yang nyata . Aku dah cakap kay . Aku cerita dekat cikgu pasal yang nyata bukan TIPU ! Please la wey , sbb kau ah aku malu dpn orang ramai . Menangis dpn org ramai . Aku tahu kay gengstar . Tapi , xperlu kut kau malukan junior kau sendiri . Aku tahu dulu kau foam 1 pon kau penah kene macam aku . Tapi , jgn lah nak balas dendam dgn aku . Banyak lagi manusia yang lain tapi aku juga lah yang kau cari . Aku dh la dlm keadaan yang lemah . Kau pulak yang tambahkan masalah aku ni -,- Okay , cukup sampai disini . K bye . Take care ;')

-Past- | -New-