MieYayayaya story


Nak cuti sekolah seminggu :'(
Sunday 5 February 2012 | 08:35 | 0 Words
Assalamualaikum :')
Aku nak cerita pasal sekolah aku . Okay , aku xboleh cerita yang sepenuhnya . Sbb , aku takut orang yang cari gaduh dengan aku tuh marah dekat aku :') Okay , aku dah buat keputusan yang aku xnak pegi sekolah selama seminggu . Yeah , aku seksa dekat sekolah . Ramai yang marah dekat aku . Fitnah aku sana sini . Aku xtau apa salah aku :'( Sampai dia orang sanggup buat aku macam tu . Humm , aku memang patut cuti sekolah . Rehat and tenangkan otak . Kalau aku bagitahu cikgu . Parah aku kena nya :'(  Aku nak buat macam mana eh ? Ya Allah , beratnye derita yang perlu aku tanggung sekarang :( Kenapa aku yang engkau berikan dugaan ini :'( 
Okay , sekarang aku banyak masalah . Yeah , malas nak cerita nanti dia tu marah . Ye lah . hari tu aku dah post pasal dia . dia mngamuk . sampai nak tampar aku :'( Aku xsanggup nak tanggung semua ni . Sumpah aku bosan dengan hidup aku . Dah la ada penyaki . Seksa pulak tu ! Ya allah , kenapa lah kau turun kan bala kepada hidup ku :'( Andai aku hidup hanya untuk menanggung derita dan seksa . Ambil je lah nyawa ku ini . Aku xsanggup nak lalui semua ini :'(
Okay , bye :(

-Past- | -New-